Amikor szeretnénk elérni, hogy éttermünkben minél nagyobb mértékben minimalizálva legyenek a várakozási időszakok, érdemes néhány újítást bevezetni, hiszen ennek köszönhetően az esetleges problémákat maximális szinten kihasználni. Amikor úgy döntünk, hogy magát a csapatot még nem növeljük, emellett viszont szeretnénk sokkal nagyobb hatékonysággal dolgozni, mindenképp érdemes azokat a programokat használni, amelyek pontosan azért lettek kifejlesztve, hogy minél nagyobb mértékben meg tudják könnyíteni a kiszolgáló személyzet dolgát. Többek között ezért kapható manapság már az úgynevezett pincérhívó, amelyet a vendég pontosan akkor tud használni, amikor szeretne rendelni, vagy éppen fizetni. Így egyáltalán nem kell sok időt várnia, valamint a személyzet számára is sokkal könnyebb a helyzet, hiszen csakis akkor kell mennie az asztalokhoz, amikor hívják őket. Ez pedig manapság rengeteg idő- és energia megtakarítást jelenthet mindenki számára. Amikor pedig ezt is sikerült elérnünk, némi költségmegtakarítást is tudunk generálni.